Om adequaat in te kunnen spelen op de wijzigingen in de markt, waarbij projectgestuurde verkoop prominenter wordt, zijn wij op zoek naar een:

Customer Service Manager

Faay Vianen B.V. is een innovatief Nederlands familiebedrijf dat al meer dan 45 jaar toonaangevend is op het gebied van milieuvriendelijke en veelzijdige scheidingswanden en plafondsystemen. Dankzij de hoge kwaliteit en functionaliteit worden onze wanden wereldwijd toegepast. Bovendien wordt onze persoonlijke, professionele en servicegerichte manier van werken bijzonder gewaardeerd, wat resulteert in een zeer trouwe klantenkring. 

Als Customer Service Manager ben je de verbinder tussen de buiten- en binnendienst. Samen met de directie geef je invulling aan nieuwe bedieningsmodellen. Je bent een people manager.

Taken

  • Leidinggeven aan de binnendienst, bestaande uit de afdeling calculatie en product management
  • Managen van het premium dealernetwerk
  • Ontwikkelen van een onlinestrategie en hieraan uitvoering geven
  • Als projectleider het proces van offerte tot en met uitlevering aansturen
  • In samenwerking met de directie de commerciële koers uitzetten en de organisatie meenemen in de noodzakelijke procesveranderingen
  • Coachende en inspirerende rol richting collega’s

Functie eisen

  • HBO-diploma en bij voorkeur een commerciële of businessopleiding
  • Leiderschapsvaardigheden
  • Ervaring met projectsales
  • Kennis van e-commerce
  • Goed in plannen en organiseren
  • Affiniteit met de bouw is een pre, geen must

Enthousiast geworden?

Stuur dan een schriftelijke sollicitatie met compleet cv naar: Faay Vianen B.V., t.a.v. Monique de Vos, postbus 116, 4130 EC  Vianen, Nederland of mail naar moniquedevos@faay.nl